.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش دولت براي رهايي وزير کشاورزي از راي منفي

روز گذشته موسي قرباني عضو سابق هيات رئيسه مجلس به يکباره از يک برنامه دولت احمدي نژاد براي جلوگيري از راي نياوردن وزرايش در صحن علني مجلس خبر داد.

در يک هفته گذشته دو وزير احمدي نژاد از نماينده ها راي منفي گرفتند. جو مجلس در روزهاي اخير به نفع کابينه دولت نهم نيست. به همين دليل موسي قرباني ديروز خبر داد براي اينکه وزير کشاورزي در جلسه مجلس راي منفي نگيرد، به تمام مديران شهرستان ها نامه زده اند و طي آن وزير جهاد از اداره هاي شهرستان ها خواسته نماينده هاي مجلس آن حوزه انتخابيه را قانع کنند که به وزير جهاد راي منفي ندهند. اين سخنان موسي قرباني که تا پيش از اين يکي از اصولگرايان جدي مدافع احمدي نژاد بود، براي نمايندگان بسيار متاثرکننده بود. ديروز وزير جهاد کشاورزي به مجلس آمده بود اما با گفتن اين سخنان در صحن مجلس، شرايط به گونه يي شد که مي رفت سومين وزير احمدي نژاد در طول کمتر از 10 روز از مجلس هشتم راي منفي بگيرد. طبق قانون مجلس هم هر وزيري که سه بار راي منفي بگيرد به معناي استيضاح است. با اين حال موسي قرباني در نهايت کوتاه آمد. وي خطاب به وزير کشاورزي گفت؛ نامه يي سه روز پيش از سوي معاون پارلماني وزارت جهاد کشاورزي خطاب به مديران جهاد کشاورزي در همه استان ها ارسال شده است که در تمام آنها نام و نام خانوادگي نمايندگان آن استان ها پيوست شده و از مديران خواسته شده است به نمايندگان مجلس در همه استان ها گوشزد کنند، چنين سوالي قرار است در مجلس مطرح شود و خود را توجيه نشان دهند.

قرباني خاطرنشان کرد؛ به جاي اين اقدامات و نامه نگاري ها مشکل را حل کنيد. در حالي که اساسنامه نوشتن تنها 14 ساعت زمان لازم دارد نه اينکه بعد از 15 ماه هنوز کاري نکرده ايد.

وي افزود؛ وزير با چنين بي تفاوتي هايي به دولت نهم ضربه وارد مي کند و من نمي خواهم به دولت ضربه يي وارد شود و با وجود آنکه پاسخ وزير قانع کننده نيست و وي حتي يک گام هم براي حل مشکلات شرکت هاي سهامي زراعي برنداشته اند اما بنده براي مصالح کشور برخلاف نظر شخصي ام اعلام مي کنم راي گيري نشود و خود را قانع شده اعلام مي کنم و از وزير مي خواهم فکري براي کشاورزي کشور بکند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.